Tuesday, July 20, 2010

نامه‌نگاری با فرانسه

نامه اول: می‌شه لطفا یک آپارتمان به من بدید؟ من باید یه آپارتمان داشته باشم.
پاسخ نامه اول: بله می‌شه. اگه آپارتمان می‌خواستید به ما بگید. !! ه
نامه دوم: من آپارتمان می‌خوام. چه‌جوری می‌تونم اجاره کنم؟
پاسخ نامه دوم: باید به ما بگید که کی می‌رسید اینجا.
نامه سوم: من اول اکتبر می‌رسم اونجا.
پاسخ نامه سوم: چه عالی. پس اگه آپارتمان می‌خواهید به ما بگید.
نامه چهارم: خوب من که گفتم آپارتمان می‌خوام. من آپارتمان می‌خوام لطفاً.
پاسخ نامه چهارم: خوب پس لطفا تاریخ رسیدنتون رو به ما اطلاع بدید.

هان؟ حال‌گیریه؟ ه

2 comments:

Lily said...

khob taghsir e khodete! ba email e yeki dige bayad email bezani beheshun :D oonjoori nemifahman to zoong i, va sari' karet ro raah mindazan :P

Me said...

gool khordi dige, bayad migofti: "man khoone mikham va felan moghe miresam. manzooram ine ke felan moghe ke miresam bayad khoone dashte basham. yani khoonam bayad felan moghe ke miresam amade bashe :D :P"