Saturday, March 13, 2010

تازگی‌ها خوابم خیلی سبک شده. معمولا وقت نماز صبح از خواب می‌پرم و همون‌طور درازکشیده تو رختخواب و با چشم‌های بسته با خودم حساب می‌کنم که تازه سه ساعته که خوابیدم. این جور وقت‌ها که گنجشکک کوچیک خوابم پر کشیده و رفته یاد یه چیزای معینی می‌افتم: یاد ستاره که قبلا هر وقت خوابش نمی‌برد قرص خواب می خورد، یاد گلشید که هنوز هم خوابش نمی‌بره و یاد خدا. این آخری از همه عجیب‌تره، اینکه من تو اون وضعیت که دارم چشم‌هام رو محکم به هم فشار می‌دم که یعنی من هنوز بیدار نشدم یاد خدا می‌افتم و شروع می کنم به حرف زدن باهاش و بعد از هر جمله‌ای که می گم تصور می‌کنم که اون داره چه جوابی بهم می‌ده.
معمولاً جواباش رو اینقدر گوش می‌دم تا خوابم می‌بره. آخه جواباش مهربونن. ه

3 comments:

ea said...

خوبی؟

من یه مدته یه راه بهتر پیدا کردم. یعنی‌ یه بار که حالم خیلی‌ بد بود و هر چی‌ دوا درمون کردم فایده نکرد کشف کردم. به مامانم فکر می‌کنم... یه آرامش عجیبی‌ داره، مثل مغناطیس و خیلی‌ عمیقه.

دلم برات تنگه >:D<

Lily said...

akheysh, belakhare to bargashti, degh kardam! >:D<
e man age be maman am fek konam geryam migire dige ta khode sobh az fekr o khial khabam nemibare, kheili vaghte nadidam eshun.
be chizaye aramesh bakhsh fek kon, masalan ye dasht pore gol e khoshgel ba ye roodkhoone ye tamiz e aroom (mesle hamoon "aab e joob e tamiz" ya "joob e aab e tamiz" too enghel, yadete?? haha) ... migan adam unjuri khabesh mibare, man nemdunam vali.

Unknown said...

:D mibinam ke man be nvaane ye mored zekr nashodm!! in neshun mide ke man dar har surati mikhaabam!!! :)) dar ye surataayi ham hatman mikhaabam!! vaghti eftaari mimundim madrese va avvale shab fekr mikardim ke ta sobh nemikhaabim o harf mizanim!!! dar un surat hanuz saat 10 nashode bihush mishodam :))
be man fek kon farzaane! hatman khaabet mibare! fekre man mesle vaalium amal mikone!! :D :*